sunnuntai 1. syyskuuta 2013

243 päivää ilman tupakkaa ja nuuskaa

Asensin Windows Phone 8 laitteeseeni applikaation nimeltä "Smoke Free". Ohjelma näyttää kuinka monta päivää olen ollut polttamatta: 243 days.

Lisäksi se näyttää sen muodossa * years, 8 Month, 0 Day, 12 Hour, 47 Min, 7 Sec.
Eli olen ollut polttamatta ja käyttämättä nuuskaa 8 kuukautta.

Lisäksi ohjelma näyttää, että kuinka monta tupakkaa olen jättänyt polttamatta ja kuinka paljon rahaa olen säästänyt. not smoked: 2923, money saved: 730,75. Nämä tiedot tulevat antamieni perustietojeni pohjalta siten, että poltin joka päivä 12 tupakka ja aski maksoi 5€ ja joka askissa oli 20 tupakka. Smoked each day: 12, Pack cost: 5, Cigaretter per pack: 20.

Ohjelma ei huomioi sitä, että olen ollut myös ilman nuuskaa, joten säästö on ollut todellisuudessa vielä suurempi, sekä taloudellisesti että terveydellisesti.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti