keskiviikko 15. elokuuta 2012

3. päivä

Australiassa saatiin uusi tupakkalaki voimaan. IL: "Tupakkajätit kärsivät karvaan tappion" Australian valtiota vastaan. Uuden lain "mukaan kaikki savukkeet myydään joulukuusta lähtien oliivinvihreissä pakkauksissa.
Uusissa askeissa ei ole lainkaan tuotemerkkejä, mutta terveysvaroitukset säilyvät." Hieno homma sanoisin. Jos tupakkaa ei olisi koskaan keksitty, maailma olisi paljon parempi ja terveempi paikka.

Kolmantena tupakattomana päivänä oli muutama paha nikkis, mutta selvisin ilman sen suurempia konsteja. Nuuska oli huulessa melkein koko päivän.

Nikkis sekottuu helposti nälän tunteeseen. Joka kerta kun tuntuu että on nälkä, olen miettinyt että koska olen viimeksi jotain syönyt ja kuinka paljon. Joka kerta olen tajunnut että minulla ei ole nälkä vaan nikkis. Pari kertaa olen jo kerennyt avata jääkaapin oven ja hetken mietittyäni olen laittanut nuuskan huuleen ja kas, nälkä meni ohi.

Paino oli aamulla 105,8kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti